Σοβαρός προβληματισμός

Μερικές φορές αναρωτιέμαι αν τον κόσμο κυβερνούν κάποιοι έξυπνοι που μας δουλεύουν ή κάποιοι ηλίθιοι που μιλάνε σοβαρά.

Mark Twain, 1835-1910, Αμερικανός συγγραφέας

Κυριακή, 7 Μαρτίου 2021

ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ MRNA ΓΙΑ ΤΟΝ COVID-19 ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΣΠΑΝΙΑ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 36 ΑΤΟΜΑ

 


Τα εμβόλια mRNA που αναπτύχθηκαν για την καταπολέμηση του COVID-19 μπορεί να έχουν συντελέσει τουλάχιστον 36 άτομα να αναπτύξουν μια σπάνια διαταραχή του αίματος. Είτε το εμβόλιο mRNA-1273 της Moderna είτε το εμβόλιο BNT162b2 της Pfizer/BioNTech μπορεί να προκάλεσε θρομβοπενία – που επηρεάζει την πήξη του αίματος – σε αυτά τα άτομα.

Η θρομβοπενία είναι μια πάθηση όπου το ανοσοποιητικό σύστημα προσβάλλει τα αιμοπετάλια του αίματος, τα οποία είναι υπεύθυνα για την πήξη. Τα άτομα με αυτή τη διαταραχή αιμορραγούν ανεξέλεγκτα λόγω της έλλειψης αιμοπεταλίων στο αίμα τους. Μέχρι στιγμής, 36 κρούσματα θρομβοκπενίας έχουν αναφερθεί στα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) των ΗΠΑ από λήπτες εμβολίου mRNA ώς τις 31 Ιανουαρίου του 2021.

Δύο περιπτώσεις θρομβοπενίας μετά από εμβολιασμούς κατά του COVID έχουν προκαλέσει συναγερμό για τους κινδύνους αυτών των εμβολίων

Ο μαιευτήρας της Φλόριντα, Δρ. Gregory Michael, πέθανε στις 3 Ιανουαρίου από αιμορραγικό εγκεφαλικό επεισόδιο μετά από θρομβοπενία. Ο θάνατός του ήρθε 16 ημέρες αφότου έλαβε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech COVID-19.

Ο 56χρονος δεν παρουσίασε άμεση αντίδραση μετά τον εμβολιασμό. Ωστόσο, αναζήτησε ιατρική περίθαλψη στο Ιατρικό Κέντρο Mount Sinai του Μαϊάμι Μπιτς, αφού παρατήρησε κόκκινες κηλίδες στα πόδια και τα χέρια του τρεις ημέρες μετά τον εμβολιασμό.

Όταν οι γιατροί είδαν ότι ο Michael είχε ασυνήθιστα χαμηλό αριθμό αιμοπεταλίων, χορήγησαν φάρμακο και πραγματοποίησαν μεταγγίσεις αιμοπεταλίων – χωρίς αποτέλεσμα. Ο ιατρός επαγγελματίας πέθανε στη συνέχεια.

Η σύζυγος του Michael Heidi Neckelmann είπε στη Daily Mail ότι ο σύζυγός της ζούσε έναν ενεργό και υγιεινό τρόπο ζωής και δεν είχε προϋπάρχουσες παθήσεις. Παρατήρησε: «Στο μυαλό μου, ο θάνατός του συνδέεται 100% με το εμβόλιο». Η Neckelmann παρατήρησε επίσης ότι οι γιατροί που μιλούσαν με τον σύζυγό της δήλωσαν ότι «ήταν πολύ πιθανό» το εμβόλιο «να δώσει οδηγίες στο σώμα του να επιτεθεί σε λάθος πράγμα».

Εν τω μεταξύ, η Luz Legaspi έλαβε την πρώτη δόση του εμβολίου Moderna mRNA τον Ιανουάριο. Ήταν υγιής τη στιγμή που έλαβε το εμβόλιο. Αλλά ξύπνησε την επόμενη μέρα και βρήκε κόκκινες κηλίδες στα πόδια και τα χέρια της. Είχε επίσης αιμορραγικές φουσκάλες στο στόμα. Αυτά τα συμπτώματα την οδήγησαν σε νοσοκομείο στην περιοχή Queens της Νέας Υόρκης.

Οι γιατροί διέταξαν τη Legaspi να μην αφήσει το κρεβάτι της για να αποφύγει τραυματισμούς. Χορήγησαν επίσης θεραπείες στην 72χρονη, αλλά η θεραπεία δεν βελτίωσε την κατάστασή της 10 ημέρες μετά την εισαγωγή της. Ακολουθώντας τη συμβουλή του εμπειρογνώμονα της θρομβοπενίας, Dr. James Bussel, οι γιατροί άλλαξαν την πορεία της θεραπείας τους – με καλά αποτελέσματα. Ο αριθμός των αιμοπεταλίων της Legaspi αυξήθηκε σε πάνω από 70.000 μέσα σε δύο ημέρες και έφυγε από το νοσοκομείο στις 2 Φεβρουαρίου.

Ο Bussel αναγνώρισε ότι υπάρχει σίγουρα μια σχέση μεταξύ των εμβολίων και αυτής της σπάνιας διαταραχής του αίματος.

Αυτός και ο συνάδελφός του Δρ. Eun-Ju Lee μελέτησαν 15 περιπτώσεις θρομβοπενίας που αναπτύχθηκαν μετά τη λήψη εμβολίων κατά του COVID-19 και έγραψαν σχετικό άρθρο. Το άρθρο βρίσκεται ακόμη υπό εξέταση και θα δημοσιευτεί σε ιατρικό περιοδικό.

 

ΠΗΓΕΣ

  1. Rahhal N, At least 36 people develop blood disorder and a doctor DIES after receiving Pfizer or Moderna COVID vaccines – as experts probe potential link between shots and the rare condition. 9 February 2021. https://www.dailymail.co.uk/health/article-9241027/36-people-developed-rare-blood-disorder-covid-vaccination.html
  2. Ruiz K, CDC and Pfizer are investigating death of ‘very healthy’ Miami obstetrician 16 days after he received the vaccine and suffered a brain hemorrhage. 13 January 2021. https://www.dailymail.co.uk/news/article-9142877/CDC-Pfizer-investigating-death-Miami-obstetrician-died-two-weeks-getting-vaccine.html
  3. Grady D, A Few Covid Vaccine Recipients Developed a Rare Blood Disorder. Feb. 10, 2021. https://www.nytimes.com/2021/02/08/health/immune-thrombocytopenia-covid-vaccine-blood.html

 

Μάριος Δημόπουλος

Φυσικοπαθητικός (Doctor of Naturopathy)-Διατροφοπαθητικός-Συγγραφέας

Υποψήφιος PhD in Integrative Medicine

Μέλος της American Naturopathic Medical Association

Μέλος του American Council of Applied Clinical Nutrition

Μέλος του American Association of Drugless Practitioners

Μέλος του American Association of Nutritional Consultants

Μέλος του Canadian Association of Natural Nutritional Practitioners

Μέλος της Association for Natural Medicine in Europe

Μέλος της Society of Complementary Alternative and Holistic Practitioners

Μέλος του Παγκύπριου Συνδέσμου Διατροφολόγων

Μέλος του Επαγγελματικού Σωματείου Συμπληρωματικής Ιατρικής και Ανθρωπιστικών Επιστημών (Ε.Σ.Σ.Ι.Α.Σ.)

 πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: