Σοβαρός προβληματισμός

Μερικές φορές αναρωτιέμαι αν τον κόσμο κυβερνούν κάποιοι έξυπνοι που μας δουλεύουν ή κάποιοι ηλίθιοι που μιλάνε σοβαρά.

Mark Twain, 1835-1910, Αμερικανός συγγραφέας

Κυριακή, 9 Μαΐου 2021

Μάς τρομάζει, δεν μάς τρομάζει, αυτή είναι η Αλήθεια: ΔΕΝ θέλουν το καλό μας. ΠΟΤΕ ΔΕΝ το θέλανε…ΣΚΑΒΟΥΝ μεθοδικότατα τόν ΛΑΚΟ των παιδιών μας!

 

Ο Jacques Attali, σύμβουλος τού τότε πρωθυπουργού της Γαλλίας François Mitterrand, είπε το 1981 σε μια συνέντευξη τα εξής:«Το κύριο πρόβλημα στο μέλλον θα είναι ό υπερπληθυσμός. Οί άνθρωποι θα φτάνουν σε πολύ μεγάλες ηλικίες και θα καταναλώνουν πολύ παραπάνω απ’ ότι θα παράγουν. Το ίδιο με τούς αρρώστους και τούς ηλίθιους. Όλοι αυτοί θα επιβαρύνουν την κοινωνία και την φύση άδικα – γι’αυτό θα πρέπει να φύγουν.

Επειδή όμως δεν μπορούμε ούτε να τούς εκτελέσουμε ούτε να κάνουμε σε όλους τεστ IQ, θα μπορούσε να μας βολέψει μία πανδημία πού θα σκοτώσει τούς γέρους και τούς αρρώστους, και οί χαζοί θα τρέξουν στην θανάσιμη θεραπεία πού θα παρέχουμε εμείς, χωρίς να καταλαβαίνουν ότι θα τρέξουν σαν τα πρόβατα στον σφαγείο…».

trelogiannis.blogspot.com

ΣΚΑΒΟΥΝ μεθοδικότατα τόν ΛΑΚΟ των παιδιών μας! Η προαγωγή του θρησκευτικού οικουμενισμού, μέσω του μαθήματος θρησκευτικών. ( Καί η Εκκλησία ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ότι ΔΕΝ είδε, ΔΕΝ ξέρει, ΔΕΝ της είπαν….. )

ΑΚΑΘΕΚΤΟΣ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ, ΕΧΕΙ «ΘΡΟΝΙΑΣΘΕΙ» ΚΑΙ ΣΤΑ
ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΠΟ ΕΤΩΝ, ΕΝΩ Η ΕΠΙΣΗΜΗ 
ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΙΩΠΑ….
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑ ΓΕ;

Η προαγωγή του θρησκευτικού οικουμενισμού,

 μέσω του μαθήματος θρησκευτικών

Γεώργιος Βλάχος 
Οσοι ασχολούμαστε με το θέμα, γνωρίζουμε ότι ο Θρησκευτικός Οικουμενισμός επιτυγχάνει το σκοπό του, μέσω του θρησκευτικού συγκρητισμού.
H αλλοίωση του περιεχομένου στο μάθημα θρησκευτικών, είναι πραγματικότητα. 
Δεν αφορά μόνο τους μαθητές του Γυμνασίου, αλλά και τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου από την Γ΄τάξη!


Ήδη από την Γ΄ τάξη του Δημοτικού οι μικροί μαθητές, πριν καλά-καλά γνωρίσουν τη χριστιανική Πίστη, αρχίζουν να μαθαίνουν για τα ξένα θρησκεύματα με τρόπο συγκρητιστικό. 
Με το θρησκειολογικό, συγκρητιστικό μάθημα ήδη από το Δημοτικό σχολείο, οικοδομείται ο πολίτης της Νέας Εποχής και καλλιεργείται η πανθρησκειακή συνείδηση.
Οι συντάκτες του προγράμματος από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, για το μάθημα θρησκευτικών, σημειώνουν ότι ‘’η σχολικὴ θρησκευτική εκπαίδευση θα πρέπει (!) να
 υπερβεί πρακτικές μονοφωνίας (!!!) και αντιλήψεις
 αποκλειστικότητας’’. 
Γι᾿ αυτό αποδοκιμάζουν τη μορφή ενός Μαθήματος Θρησκευτικών που στοχεύει αποκλειστικά σε μία μόνο ιδιαίτερη, θρησκευτικὴ παράδοση. 
Και παρ΄όλο που γίνεται αποδεκτό ότι, υπάρχουν διαφορές γύρω από τις θρησκείες που δεν είναι προς το παρόν εύκολο να γεφυρωθούν, εντούτοις αναγνωρίζουν ότι ‘’οι θρησκείες είναι πηγή ελπίδας για σωτηρία’’. 
Ισχυρίζονται πως, όλες οι θρησκείες δίνουν ελπίδα για σωτηρία! Γι᾿ αυτό προτείνουν στους μαθητές να τις γνωρίσουν όλες! Ισλαμισμό, Ιουδαϊσμό, Ινδουϊσμό, Ταοϊσμό, Κομφουκιανισμό, Βουδισμό. Και μάλιστα όχι μία-μία χωριστά, αλλά ταυτόχρονα από κοινού με την Ορθόδοξη Πίστη, σαν να πρόκειται για μία και μόνη θρησκεία!
Εξ αιτίας του ανωτέρω προγράμματος, η ΄Ενωση Θεολόγων Βορείου Ελλάδος σε επιστολή της προς τον Αρχιεπίσκοπο και την Ιερά Σύνοδο τόνιζε ότι, ‘’Σύμφωνα με στοιχειώδεις αρχὲς παιδαγωγικής, που υποστηρίζουν μεγάλοι παιδαγωγοί, όπως ο Piaget, ο Bruner, ο Vygotsky, ο Αusubel κ.α, τα παιδιὰ αυτής της ηλικίας δεν μποροῦν να αντιληφθοῦν τους όρους, το περιεχόμενο και τη δι-δασκαλία τόσων άλλων θρησκειῶν ταυτόχρονα, με αποτέλεσμα να οδηγούνται σε θρησκευτικὴ σύγχυση και συνακόλουθα σε θρησκευτικὸ μηδενισμό’’.
Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας μας έχει διαμαρτυρηθεί επανειλημμένα για την απαράδεκτη ύλη του μαθήματος θρησκευτικών, και ενώ παίρνει διαβεβαιώσεις από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, τα βιβλία παραμένουν περίπου τα ίδια. 
Από πλευράς του Υπουργείου δεν γίνονται εκείνες οι αλλαγές που επιθυμεί η Εκκλησία.
Αξίζει να αναφέρουμε τη διαμαρτυρία ενός εκπαιδευτικού, για να καταλάβουμε πόσο επικίνδυνη έχει γίνει η εκπαίδευση στο μάθημα των θρησκευτικών. 
 Απόσπασμα από άρθρο του διαδικτύου ‘’Διαμαρτυρία ενός εκπαιδευτικού, για τις επισκέψεις σε συναγωγές’’ / 16.05.2012
Σήμερα 10 – 05 – 2012, τό Σχολεῖο μου πραγματοποίησε «ἐκπαιδευτική» ἐπίσκεψη τῆς Α’ Τάξης στά πλαίσια τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν, στήν Ἰουδαϊκή
 Συναγωγή τῆς Θεσσαλονίκης καί θά ἐπακολουθήσει τήν ἐπόμενη βδομάδα ἐπίσκεψη καί τῆς Β’ Τάξεως. 
Αὐτές οἱ ἐπισκέψεις ξεκίνησαν νά πραγματοποιοῦνται τά τελευταῖα χρόνια ἀπό τά Δημοτικά, ἀλλά ἀκόμη καί ἀπό τήν Θεολογική Σχολή τοῦ Α.Π.Θ. Τό Ὑπουργεῖο Παιδείας καί μέ εὐθύνη τοῦ Παιδαγωγικοῦ Ἰνστιτούτου τά τελευταῖα χρόνια, μετατρέπει ὡς γνωστόν τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν ἀπό Ὀρθόδοξο Χριστιανικό, σέ θρησκειολογικό, προβάλλοντας ὅλες τις θρησκεῖες ὡς «σωστές» καί «ἀθῶες» κι ὄχι ὡς αἱρετικές καί ἀντίχριστες, δημιουργώντας στά μυαλά καί στίς ψυχές τῶν ἀνυποψίαστων μαθητῶν, ἕναν ἀχανή ὠκεανό ἐπιτρε-πόμενων ψευδοπίστεων, ἀπό τίς ὁποῖες κάποια στιγμή κοντινή ἤ μακρινή, θά κάνουν προσωπική ἐπιλογή της ζωῆς τους !
Αξίζει επίσης να παραθέσω μέρος της διδασκαλίας του μαθήματος θρησκευτικών, από την Α΄ Γυμνασίου, που καθιερώθηκε το 2012 :
1. Ιουδαϊσμός
– Η ιδιαίτερη σχέση των πιστών με τις Ιερές
 Γραφές : Τορά,
 Προφήτες, Ταλμούδ.
– Συγκέντρωση φωτογραφικού υλικού από
 τη σύγχρονη
 εβραϊκή ζωή (ανάγνωση Τορά, Μπατ
 Μιτσβά, Τείχος
 Δακρύων κ.ά.)
– Επίσκεψη σε Συναγωγή. 
Συζήτηση με τον ραββίνο….
– Οργάνωση επίσκεψης στο Εβραϊκό
 Μουσείο Ελλάδος, ή
 αυτό της Θεσσαλονίκης
2. Iουδαϊσμός – Ισλάμ– Μπαίνοντας σε μια συναγωγή / σ’ένα τζαμί (προσανατολισμός, σχήμα, χώροι, επίπλωση, φωτισμός, διακόσμηση)– Οι μαθητές αναζητούν παροιμιώδεις φράσεις από τον Ιουδαϊσμό και το Ισλάμ, οι οποίες χρησιμοποιούνται στην καθημερινότητά μας– Xώροι λατρείας στις μονοθεϊστικές θρησκείες– Γνωριμία με την τέχνη του Ιουδαϊσμού. Συναντήσεις Χριστιανισμού-Ισλάμ– ΄Εργο : Δημιουργούμε έναν οδηγό γνωριμίας με τόπους λατρείας των τριών μεγάλων μονοθεϊστικών θρησκειών3. Ινδουϊσμός : Ναός της Μινάκσι, Μπεναρές (προσκύνημα), λουτρό στον Γάγγη, ο Σίβα ως Ναταρά-για, ιερές αγελάδες, ιεροτελεστίες, Μαντάλα4. Βουδισμός : Αγάλματα του Βούδα, παγόδες, μοναστήρια του Θιβέτ, κάψιμο λιβανιού5. Ταοϊσμός : Άγαλμα του Λάο Τσε στην Κίνα, το γιν και το γιανκ, ο μεγαλύτερος θρησκευτικός κα-νόνας στον κόσμο6. Κομφουκιανισμός : Ναοί στην Κίνα. Πρόσωπα, αξίες7. Ομαδική διδασκαλία μέσω χρήσης εκπαιδευτικού λογισμικού, με θέμα πρόσωπα και αξίες στις θρησκείες της μακρινής Ανατολής
Μετά από όλα αυτά, δεν πρέπει να απορούμε γιατί οι μαθητές δεν έχουν καμία αξιόλογη, ορθόδοξη χριστιανική κατάρτιση. 
Η μόνη λύση είναι, η Ιερά Σύνοδος, τα θρησκευτικά σωματεία και οι θεολόγοι της χώρας μας να πιέσουν έντονα το Υπουργείο Παιδείας και θρησκευμάτων, ώστε να αλλάξουν ριζικά τα βιβλία θρησκευτικών.
http://aktines.blogspot.com/2021/05/blog-post_05.html#more Αναρτήθηκε από Ἰωάννης Καποδίστριας στις 9:40 π.μ.

odysseiatv.blogspot.com

Κομπίνα με την προμήθεια των self-test

Δημήτριος Γάκηςπριν από περίπου μία εβδομάδα

Η ΚΟΜΠΙΝΑ ΤΩΝ ΣΕΛΦ ΤΕΣΤ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ…ΠΟΛΥ ΜΠΟΧΑ…
#Μετά την αρχική, ύποπτη τακτική που ακολουθήθηκε για την προμήθεια των self tests, και την τοξική ουσία που προκαλεσε σάλο στο κρατίδιο του Αμβούργου, που ανέλυσα στις αναρτήσεις της 25ης και 26ης/4/21 άλλαξε ο προμηθευτής και το σέλφ τεστ που διατέθηκε στους υπόχρεους ελέγχου, Έλληνες Πολίτες.
 Focus FM και ο δαιμόνιος Στέφανος Δαμιανίδης αποκάλυψε ότι τα νέα, Κινεζικής Προέλευσης τεστ, έχουν ημερομηνία παραγωγής 16/3/2…Δείτε περισσότερα

Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΕΝΤΑΣ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ…#Κατάργηση ή Εξαγορά της Πατέντας;#Κατάργηση σημαίνει «Βόμβα» στα θεμέλια του Καπιταλισμού. Άρα η Παγκοσμιοποίηση (Αρχιερέας της, ο Μπάιντεν) πηγαίνει προς νεοκολεκτιβοποίηση! #Εξαγορά σημαίνει διατήρηση των αρχών του Καπιταλισμού ( με μικροπαραβίαση)#Το γεγονός ότι ο Τσίπρας «βγήκε» πιο Δεξιά από την ΝΔ, επί διακυβερνήσεως του, ήταν αναμενόμενο, για μένα (Δούρειος Ίππος του άκρατου Νεοφιλελευθερισμού είναι)…#Το να βγει, όμως,ο Μητσοτάκης αριστερότερα από τον Τσίπρα, στηρίζοντας την κατάργηση της πατέντας, μάλλον ως απώλεια προσανατολισμού μπορεί να χαρακτηριστεί…#Βγήκε όμως η «Μαμά» (Μέρκελ) και έβαλε τα πράγματα στην θέση τους… Όχι κατάργηση της πατέντας (το εμβολιάκι mRNA και το παραδάκι, δικό της είναι)…#Ας δούμε, με βάση την κοινή λογική, τι είναι το χρήσιμο:-Η κατάργηση της πατέντας θα δημιουργήσει σωρεία δικών, ενστάσεων, αντιδράσεων της φαρμακοβιομηχανίας κλπ. Τότε ποιός θα παρασκευάσει εμβόλια; Να θυμίσω ότι είναι πολυπλοκότατη διαδικασία και απαιτεί δεκάδες προμηθευτικές εταρείες (θυμίζω ότι ο μεγαλύτερος λόγος καθυστέρησης παραγωγής των εμβολίων είναι η ανεπάρκεια πρώτων υλών)…Θα απαιτηθεί πολύς χρόνος…-Η εξαγορά είναι πιο βολική, αλλά και πάλι το πρόβλημα της έλλειψης κατάλληλων υποδομών παραγωγής, επιστημόνων και πρώτων υλών παραμένει…-Το να στηθεί μία μονάδα παραγωγής σε χώρες με προχωρημένη φαρμακοβιομηχανία , πχ Βέλγιο, Γερμανία, Δανία, θέλει πάνω από 1 έτος… Στην Ελλάδα, πολύ περισσότερο, δεδομένου ότι δεν παράγουμε τίποτε το βιολογικό (ούτε λευκωματίνη από πλάσμα, ούτε γ-σφαιρίνη κλπ). Άρα πρέπει να δημιουργήσουμε , πρώτα, τεράστια υποδομή και μετά το εργοστάσιο παραγωγής εμβολίου!#Εν κατακλείδι, η ιδέα της κατάργησης της πατέντας είναι ΟΥΤΟΠΙΚΗ, δεν λύνει το πρόβλημα της παραγωγής φθηνού εμβολίου για τις χώρες του τρίτου κόσμου, και κλονίζει τα θεμέλια του συστήματος.# Η ΔΙΑΤΙΜΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΦΙΚΤΗ ΛΥΣΗ, διότι και ελάχιστο κέρδος να έχουν οι Φαρμ. Εταιρείες (και όχι υπερκέρδη) θα συνεχίσουν να επεκτείνονται ! Εξ άλλου μπορείς να τους λυγίσεις στην φορολόγηση , αν δεν συμπράξουν…#Επί πλέον, από την μία πλευρά, δεν μπορεί να παρακάμπτεις τις διαδικασίες ασφαλείας για την έγκριση του εμβολίου, ευνοώντας τες, και από την άλλη να καταργείς την πατέντα, τσακίζοντας τες…#ΑΡΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ…

www.nikosxeiladakis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: